Flyttar imorgon :)

Tar min resväska och sticker norrut imorgon kväll. Hade önskat att min resväska varit större, den ser stor ut, men det får inte plats mycket :(
Tåget går kl 23:42, natt tåg, så jag hoppas man får lite sömn, bara vägen till Stockholm tar ju över 6 timmar, sen är det 4 byten, woho! xD Men jag har valt en resa som har hyffsat lång tid mellan bytena så att jag hinner. Känner jag mig själv så kommer paniken serverad om jag inte skulle hitta mitt tåg/min buss! Så sammanlagt 17 timmar tar det... Zzzz... men det ena stoppet tar 2 timmar, ska se om jag kan hitta en affär eller nåt i sundsvall där jag får vänta :)
Egentligen hade jag velat vara vaken hela vägen och åka på dagen, i dagsljuset, för att hänga i fönstrena och glo på allt vi åker förbi, men 17 timmar är lång tid. Jag får se det en annan dag!
 
Ett drömhus!
 
Migränen smög upp och slog mig i bakhuvudet idag, känns lite bättre nu iallfall.
 
Ett STORT tack till pappa som lånade mig resepengar! Hade jag inte fått låna de pengarna så hade jag suttit här som en idiot, med ett jobb 100 mil bort -.-
 
Louise & Christoffers utsikt från balkongen: Gräsmatta, ängar, skog och berg (med 1 km till havet). Aaaah... Om de blir av med mig så har jag sprungit bort nånstans i skogen, eller klättrat upp på ett berg.
 
Jag tar med en gammal laptop och hoppas Offer kan rädda den från alla virus den har, så ska jag fota och blogga vidare, annars blir det tomt här och på facebook.
 
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN LESTHI! :D:D:D
Kan inte kommentera ditt inlägg så jag skrev här, finns ingen kommetarsruta alls? :/
 
Matsäck till resan: 1 kilo lösgodis :P kakor, 2 äpplen, mackor. Ja, godis är viktigt, 17 timmar är lång tid!
 
Jag hoppas jag inte kommer sakna mina barn för mycket, men man jobbar ju för att tjäna pengar och för att sedan kunna köpa hus etc.... till barnen :D
 
Här är barnen i sin soffa!
 
Och Felixen, minstingen i familjen :) Här i vattenskålen, med the balls i vädret! Togs tidigt i sommar, han är nog dubbelt så stor nu :)

 
 

Kommentarer
Postat av: Lesthi

Nämen gud, det har du rätt i xD vart försvann den rutan kan man undra! Tack så mycket för grattishälsningen!

Hoppas din resa går bra! Och att din dator fungerar så du kan fortsätta blogga när du kommer fram ^^

Svar: Nå pråblem och tack själv, det ska nog gå bra :)
astarrynight.blogg.se

2012-09-06 @ 12:32:19
URL: http://lesthi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0