BEHOLD! Jag fuskade...

Igår var det nyttigt igen, inga kolhydrater! Förutom korn-brödet, men det är så jävla nyttigt så det räknar jag inte som "bröd".
Anywho! Jag fuskade inte igår! :) Duktig mig *klappa huvet* Men idag tog jag en chokladkola, ca 1 msk stor kola... men jag dog inte, jag gick inte upp i vikt och jag fortsatte inte trycka skit i skallen. Bara en kola :) Det skulle egentligen inte hänt, men en vän kom förbi och ville gärna bjuda :P
Imorgon är det Midsommar och då kommer jag käka midsommarmat, oavsett om det är nyttigt eller ej. Bara för att det är Midsommar. Och för att nypotatis, gräddfil och gräslök är så jävla gott!
 
Tydligen är sommaren tillbaka, vi har iallafall haft ca 25 grader nu i två dagar, hela två dagar :D imorgon skulle det regna, men det är ju Midsommar, what a surprise!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0