5 dagar: -1,1 kg

Vägde mig söndag morgon: 104 kg
Och imorse: 102,9 kg ...alltså har jag gått ner 1,1 kg på 5 dagar. IM SO PROUD!
Så det går ju verkligen åt rätt håll, trodde inte det skulle gå SÅ bra.
Jag tänkte jag skulle väga mig en gång i veckan, men nu slängde jag mig på vågen idag INNAN jag stoppar alla nypotatis och Dumlekolor i skallen och inte på söndag. *Ångest*
Får cykla bort all choklad imorgon.
 
Mina nya bästisar:
 
Och just ja, det är ju Midsommar! Och regn! GLAD MIDSOMMAR!
Vi bestämde oss för att göra ingenting, bara äta god mat... och godis, men bara idag, idag är min lördag :)
 
Längtar så tills jag ska färga håret rött, men väntar till sommaren är över, håret bleks som fan i solen.
Vet inte hur rött det blir... gillar mörk röd, men inte lila-röd... varför finns det så många färger att välja mellan?
Ska iallfall ta Schwarzkopf LIVE, de har förbättrat sina starka färger så de inte slits bort i tvättar :)
Lånar bilder från google :o

Kommentarer
Postat av: catta

OMFG
du är såååå dutti!
Jag får inte riktigt till att börja ordentlig :(
Burger king o onsdags, haft kravings för mjukglass så det tryckte jag i huvudet en dag och en magnum.....och läsk buuhuuu!
Som tur var åt jag inte mycket igår...
Men nu ska detta fettot ta Sniezel och gå ut och gå.
heja heja

Svar: Taaack! :D Awww, U CAN DO IT! Skit i glassen och käka morötter! Och ja, Disäl hjälper ju till också! :P GOGO!
astarrynight.blogg.se

2012-06-23 @ 10:05:55
URL: http://ztarlight.bloggplatsen.se
Postat av: catta

Pssst, första bilden och sista är typ av den färg du ska ha.
Snyggast!!!!
Ahhhhhrggg fett döööö nu ska jag ut och döda fettet i skogen med Diesel i 2 timmar

2012-06-23 @ 10:08:38
URL: http://ztarlight.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0