Välkommen tillbaka, dröm!

Eller? Jag är nog klyvd.
Jag har alltid, alltid, velat bo på en gård/hus/stuga längre norr i sverige. Allt är mycket finare där. Allt.
Camilla avslöjade en hemlis och nu kan jag inte sluta tänka tanken. Jag vill flytta norrut! Lååångt norrut! Just nu är det bara en dröm, men någon gång i framtiden så sker det.
 
Och så längtar jag till höst och vinter. Sommaren är mysig och allt är så fint. Och det är skönt med lätta kläder osv. men fyfan vad jag inte klarar av insekter i "sommar-mängder" och när det är för varmt, usch.
 
 
 
 
 

 

Kommentarer
Postat av: catta

Ni flyttar fan inte utan mig!!!!
Nu börjar vi med NORGE yes yes

Svar: Haha <3 Det är bara tankar och funderingar och drömmar... det är helt sjukt hur trött jag är på skåne med grann-län. Fifan! Vi börjar med Norge!!
astarrynight.blogg.se

2012-07-05 @ 15:14:28
URL: http://ztarlight.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0