Gothic

Fyfan vad jag är kass på att blogga. Det är egentligen bara till för att skriva skriva av sig tycker jag... och inte mycket har hänt. Nu känner jag ett starkt behov av att dela med mig av något jag älskar, the gothic style! Eller den viktorianska, mörka stilen. Så. Jävla. Vackert.
Såhär ska mitt hem se ut.
 
Jag hade kunnat mörda för den fåtöljen...
 
Denna vackra himmelsäng hade jag också kunnat ta flera liv för! (Onda liv!)
 
 
 
Bort med det aprikosa och in med det röda, yes please.
 
 
 
Vill ha, gief.
 
 
Efter putsning och målning hade detta varit mitt drömhus.
 
 
Mysigt, varmt, hemtrevligt, vackert...
 
Det finns såååå många bilder som jag hade velat visa, men det får inte plats :( Två saker vet jag, åtminnstone mitt framtida vardagsrum kommer förvandlas till ett victorianskt, gotiskt palats. Om inte hela huset. Jag kommer göra ett stort fint gotiskt masterpeace (tatuering) någonstans på kroppen. En hel överarm? Bröstkorgen?
Jag vill så mycket!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0