Stil ...och ångest?

Jag har alltid älskat svarta kläder, svart "ALLT" för den delen :) men fick en period för ca 1 år sen där jag fick för mig att använda vanliga, tråkiga kläder, i vanliga, tråkiga fäger. Och jag spyr på det idag. Jag sitter här i ljusgrå mjukisbyxor, ljusgrått linne ...och blondt hår(!) och tänker "vafan?". Fyfan vad tråkigt och INTE MIG detta är!
Är SÅ glad att jag är tillbaka på svart igen och det känns som om jag kan bli mig själv igen :)
Mitt nya smycke är en fin början! Sen får det handlas kläder lite då & då tills alla ljusa fula kläder är borta.
 
Frugan & jag pratade ju om det och kom fram till att detta kallades för tillfällig personlighets-... öh, klyvning? Något liknande iallafall, och det kan ju stämma bra det!
Tänkte jag var tvungen att kasta ur mig detta jag & ze fruga inte är ensamma om detta. Lesthis.blogg.se, en goth-tjej vars blogg jag frenetiskt läser :D IM NO STALKER! I PROMISE! Har upplevt samma kris! PHEW! Vi kanske är normala trots allt ;)
 
En bra start i garderoben är iallafall 2 linnen (egentligen klänningar, same shit!) & 3 BH'ar :)
Ja, fyfan för BH'ar förresten, inte många sitter som gjutet & jag får leta igenom 10 st innan jag hittar en som är bra nog. Av dem jag äger idag sitter en OK, de andra 3 suger! Och det är inte som om man vill kasta dem än ifall den ena jäveln skulle gå sönder xD
Bra's are EVUL!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: catta

Peeewh skönt att höra att vi är liiiite normala i allafall.

det där med bhar är så jäffla sant.
Jag har typ en som sitter perfekt och de andra suger punghår...men inte kastar jag dom för att som du sa...den kan ju för fan gå i sönder.
Då står man där booobhållarlös.
Det går fan icke så nicke

Svar: Booobhållarlös, haha :P Indeed!
astarrynight.blogg.se

2012-08-12 @ 15:37:23
URL: http://ztarlight.bloggplatsen.se
Postat av: Lesthi

Aww, jag älskar när folk frenetiskt läser min blogg :D fler borde göra det!

Jag tror alla gothare genomgår den krisen nångång faktiskt. Förmodligen på grund av press från samhället. Jag har flertalet gånger fått höra att det är dags att växa upp, att jag inte kan ha den här stilen när jag får barn, att ingen komemr ta mig seriöst osv..så det som fick mig att vara "normal" ett tag var troligtvis på grund av det jobbet jag hade då..jag blev helt plötsligt rädd för kommentarer dumt nog. Skönt att du också har hittat tillbaka till dig själv. :D

Och BH-ar är sannerligen onda, jag försöker därför undvika dem helt xD

Svar: :DSå är det nog! Det där med att växa upp har man fått höra då och då ja ^^
Bah, jag har inte den lyxen att kunna undvika BH'ar! xD
astarrynight.blogg.se

2012-08-13 @ 21:16:04
URL: http://lesthi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0