Lite mer gnäll

Fortsättning :D

De där besluten man får ang. aktivitetsstöd och utvecklingersättning, är det Arbetsförmedlingen som skickar ut, inte Försäkringskassan. Slog en pling till FK igår och de förklarade allt. Så även om mina 450 dagar med aktivitetsstöd tog slut i april, så kommer AF att fortsätta skicka ut en jävla massa beslut ändå. Makes sence... not. Jag kan förstå att de skickar ut besluten automatiskt när man ingår i en ny aktivitet etc, men inget har ju förändrats i min "aktivitet"! Slöseri med papper, slöseri med skog! Det är ju så :P
 
Dags för frukost, min mage vet precis när den ska gnälla efter frukost, ca 20 min efter att jag stigit upp ur sängen xD Så nu ska jag ta och krama min 1,5 kg prästost från Netto <3 yumyum.
 
Ringde "the boss" igår och där finns jobb (YAY!) men han skulle käka färdigt och ringa senare, vilket jag hoppas blir idag, annars ringer jag igen!
Förstår nu att han har mycket att tänka på, för när jag nämde att Lollo skulle ha nämt mig och mitt intresse för att jobba, så sa han "ah, just det ja!" ...och det har hon nämt till honom flera ggr, och det har Christoffer också gjort :) Ikväll vet jag nog mer om det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0