Ett icke snabbis inlägg

Vilka påhittiga namn jag ger mina inlägg! Är helt sugen på att blogga, så det kommer lite mer skitsnack! Ska ändra lite färger på bloggen också. Och en header! Gah, hittar inget som duger :/ Sen läste jag nånstans att "en sökning på google gör så och så för miljön", handlade om koldioxid, så nu får man dåligt samvete... jag som missbrukar google!
 
Måste visa lite mög vi köpte på ICA idag.
  • Schampo 10 kr
  • Balsam 10 kr
  • Showercream 10 kr
  • Showercream 10 kr
Billigt är roligt att handla! :) Schampot & balsamet är "no-name" märken, så hur bra dem är återstår att se, men för 10 spänn är dem nog ok! :D
Lux vet vi ju vad det är, den rosa doftar lövely.
 
 
Mitt halsband är skickat nu och jag har den snart, YAY! Jag är skitkass på att använda smycken, förutom mina tunnlar och ringen i snoken, men det sitter lixom där 24-7 :) inget man behöver komma ihåg att sätta på sig! Men mitt kors kommer jag använda flitigt! I will!
 
Fyfan vad trött jag är på min musik btw, har hört alla låtar 100 ggr, behöver nytt... youtube nästa!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0