Smulan

...är sjuk igen :/
När hon löpte blev hon lite nere i humöret och kräktes då och då. Men det är ju mens för dem precis som för oss. Så det var inget farligt...
Men nu är hon nere i humöret igen och kräks igen :( Och dricker som en kamel som fyller på vattenförådet.
Letat och läst på google och antingen har hon fått känslig mage med åldern eller fått en typ av magkataar... eller så är hon bara "sjuk". Det kan ju hända en hund också.
Kokt ris och ljummet vatten, coming up!
 
Nu är allting tråkigt igen. Allt är för mycket. Det är för varmt inomhus OCH UTOMHUS! Det blåser för mycket! Alla här hemma är extra jobbiga! Jag vill spränga AF i luften! Pengarna är slut... IGEN! Socialen är trög! Det är superjobbigt att gå upp ur sängen på morgonen (FÖRMIDDAGEN!)! Fortfarande inget WoW = extra rastlös! *SUCK STÖN PUST*

Kommentarer
Postat av: Lesthi

Håller tummarna för att Smulan ska börja må bättre!

Och jag förstår hur du känner dig..ibland vill jag inte kliva upp på morgonen för att dagarna känns så sega. Utan pengar och bara hänga hemma hela tiden..men sen skäms jag för att jag tänker så..man borde ju vara tacksam för att man mår bra och är frisk i alla fall, men det är svårt att dra sig ur deprissionsgropen. Oh well. Ibland får man tycka synd om sig själv :)

Svar: Precis! Som när jag skippar en långrunda med hundarna för att jag inte orkar - akut ångest för att man inte rör på sig mer och att man ska vara glad att man ens KAN gå! Men som du sa, man får väl tycka synd om sig själv... ibland ^^
astarrynight.blogg.se

2012-10-19 @ 18:37:54
URL: http://lesthi.blogg.se
Postat av: Catta

Tradigt, får hålla tummarna att Smulan blir bättre och att det inte är något allvarligt.

2012-10-19 @ 21:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0