Det som sitter kvar...

...är inte mycket, men minst hälften iallafall! :D
Ca 15-20 cm på längden är borta och håret har blivit väldigt tunt, men jag har också slitet som fan när jag kammat, så det är inte bara dreadsen's fel :) Jag är våldsam och har kort stubin... :D
 
Så här ser det ut efter en super-grundlig-mjällschampo-tvätt och en jävla massa inpackning som fick sitta i 5-10 min. Risigt som fan och i flera färger & nyanser! Mörk blond utväxt, mörk röd/lila/brun, rosa, blondt osv.
 
Jag ska be min kära "granne" att klippa mig och sen slänga i Lush's "Caca Brun", en Henna/herb-blandning som ska göra håret brunt. Eftersom det bara är naturligt innehåll i färgen så blir det bara som en super-boost-inpackning för håret.
Sen när jag har råd ska jag köpa riktigt Hennapulver och Indigopulver, för att få det korpsvart :) Och ricinolja! Många har provat och det ska hjälpa hårväxt, all hårväxt tydligen! Så det blir treatment för huvudhår, ögonfransar OCH ögonbryn!
 
Tvåstegs färgning, Henna + Indigo
 
Desperate Housewives maraton inlett för några dagar sedan, fast jag har bara 4 säsonger... säsong 5-8 finns väl att skaffa tror jag. WTB :)
Sängen kallar... redan. Trött som fan sedan Norrland... fortfarande! Det är jävligt svårt att komma ur sängen numera, ofta regn ute och inget WoW, inte den bästa kombinationen :D
 
 

Kommentarer
Postat av: catta

Tycker ändå att du tjockt hår. Man är lite avundsjuk.

Svar: :) Men det var dubbelt så tjockt innan *gnäller lite till*
astarrynight.blogg.se

2012-10-18 @ 10:23:36
URL: http://ztarlight.bloggplatsen.se
Postat av: Lesthi

Jag tycker ditt hår ser ut att må väldigt bra ändå med tanke på omständigheterna :D
och det där lilasvarta håret på bilden under är ju galet snyggt!

Wohoo, desperate housewives, en av världens bästa serier. Kommer sakna den för evigt.

Svar: Får väl hålla med *gnäll* :D, det ser faktiskt bättre ut på bild än vad det är i verkligheten :P men som sagt, det sitter iallafall kvar!Indeed! I framtiden måste jag skaffa ALLA boxar av ALLA favoritserier! Jag ser alltid om alla serier som är bra :)
astarrynight.blogg.se

2012-10-18 @ 17:52:55
URL: http://lesthi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0