Bra... men dåligt! Fast bra!

Att man ska behöva gå upp på morgonen för att gå ut i det våta, kalla vädret för att ta buss-tåg-buss... till Lernia! Örk, jag både vill och inte vill. Jag vill komma igång, få det gjort och gå vidare till min utbildning. Men samtidigt vill jag slänga mig i sängen igen, gå upp senare och dega framför WoW hela dagen. Men då kommer jag ingenstans... men det är ju det som är kul, att dega och spela WoW.
 
Jag gillar hösten! Men inte när jag tvingas ut ofrivilligt :D
 
*suck*
 
Varför kan man inte bara vinna en stor, fin summa på en Trisslott? Eller 15 000/mån i 15 år. Eller 25 000/mån i 25 år. Det förstnämnda hade räckt väl!
Är "räckt" och "räcker" ens ord? Eller är det vår fula skånska? xD
 
I'll be back.
 

Kommentarer
Postat av: Lesthi

haha, jag tänkte samma sak i morse xD vädret var så bajs så jag önskade att det fanns nåt företag jag kunde starta hemifrån och tjäna pengar ;) iaf under vintern så man slipepr gå ut och frysa.

Svar: Ja det var verkligen bajs! xD Regn och nästintill storm, då duger inga kläder! Äckelkylan tränger in överallt :(
astarrynight.blogg.se

2012-10-29 @ 22:08:57
URL: http://lesthi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0