Arbetsträning

Den 30 november börjar jag arbetsträna på Lernia! Det ska bli ...hmm, skoj? Det låter konstigt när jag säger så, men jag ser fram emot att börja göra något iallafall :) Rutiner, rutiner! I need!
Jag har inte fasta tider till någonting, förutom hundarnas promenader, fast inte ens de är fasta tider egentligen, oftast inte.
Så, gå upp i tid, lägga sig i tid, äta "då" och "då" osv!
Anette på Lernia kom med en idé, ta hundarna på en långrunda var morgon innan frukost! Och JA! Det ska jag göra...
 
...när Smulans stygn är borttagna, då de skaver nu, det är nån metalltråd de sytt med. Tur att vi ska dit på torsdag och ta bort dem!
När Smulan rullar runt under täcket i sängen, slaktar hon mig med stygnen :P
 
Jag har ju tänkt mycket på den här Svetsarutbildningen och när jag nämnde det för dem så sa de: "Oh! Vad bra! Den utbildningen ligger här i byggnaden!" ...med ett jätte-smile på läpparna. Fan vad bekvämt! Så jag ska få testa svetsning m.m. snart :)
 
Gick upp kl 9.00. Var hemma kl 18.25.
Under hemresan blev tåget inställt, så jag fick ta ett tåg senare och en buss senare pga tåget, tur det gick att åka på biljetten ändå.
Så jag har suttit och frusit som ett mongo både i K-stad och Hässleholm, över en timmes regn och kyla.
Är jävligt trött nu -.- mildt sagt.
 
Zzzz...

Kommentarer
Postat av: catta

Skönt att få komma igång med något.
Man mår mycket bättre fast att det suger pungröv att gå upp tidigt.
Håller tummarna att det ska funka för dig.

Svar: Precis! Och tack! :)
astarrynight.blogg.se

2012-10-30 @ 07:27:13
URL: http://ztarlight.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0