Stoppas i käften

Mat!
Jag känner mig ganska så duktig.
Igår blev det: Jordgubbs-/banansmoothie. Yoghurt med skivad banan. Kycklingfilé med rostade grönsaker & fetaost. Sen kommer jag inte ihåg mer... närminnet sviker allt oftare, verkligen dags för bättre föda & motion (lite iallfall) :)
Idag: Smoothie (med kiwi, isch fifan! beskt blev det!) 2 jävligt grova mackor med tomat, sånt där super fibrer bröd, mjölk. 1 näve jordnötter. kycklingfilé, rostade grönsaker med 2 små potatisar & fetaost - blev förmycket med potatis, kände mig helt uppsvullen efteråt :( En skål med apelsin & vattenmelon i mumsbitar, var tvungen att ta något sött, Camilla satt och stoppade skallen full av godis, blev ju akutsugen!
Anyway, bara godis på lördagar numera, utom nu på fredag givetvis :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0