Öl is bad! (but still the greatest drink!)

Och potatis! Och glass! Och godis! Och chillinötter!
Fy fan för er! Gick upp de där 100 grammen som jag gick ner tillsammans med det älskade kilot. Jävla mat. Jävla godis!
Igår och idag har jag hållt mig till det jag ska, förutom 2 muffins som Camilla bakat igårkväll. Nä, man kan ju inte hålla på såhär när man ska gå ner i vikt, men det märker jag nog på vågen. Då får jag ju hålla mig till mina lördagar, men det är bara så tråkigt :( Jag vill ju ha choklad!!!!!
 
Nu ska jag iallfall ta en kopp kaffe och spela lite Word of Warcraft. Och ja, jag skulle ju sluta med det också, men det är helt enkelt för skoj! Och om jag skulle få en jobb eller en sysselsättning, så kommer givetvis det i första hand. Men det gör även mina sysslor här hemma. Inget WoW förens allt "jobb" är gjort!
 

Kommentarer
Postat av: catta

Naw min lilla nörd till fruga <3

2012-06-27 @ 12:24:34
URL: http://ztarlight.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0