Personlighet och jobb

Woho! Vilket roligt ämne tänker jag, nä fyfan. Vem fan vill egentligen jobba? Jag vill bara sitta på min röv och se pengar rulla in, utan att lyfta ett finger. Men hallå, välkommen till verkligheten! Snel hest.
 
Hmm, är det Konservator det heter? (Orkar inte ens kolla google!) En såndär som stoppar upp djur! JA! Precis, tankarna har varit där många gånger förr, men jag la det på hyllan för att jag tror jag kommer få en annan syn på djur. Det kommer kännas äckligt. Plus att jag är ganska paranoid. Tror på spöken och allt annat paranormalt. Nä, fyfan. Men så idag tänkte jag, "Men fyfan vad bra det hade passat mig ändå!" Jag vill ju bo i skogen längre upp i fina Sverige (eller Norge!?) Anywho, skitbra jobb. Tjäna multum hemmifrån. Egen gård där jag ska ha en byggnad till mitt konserverande av stackars mördade djur. Fast, kött är gott! :D Ahh, en stor gård... bara min... och mammas och Camillas och Moas och Smulans och Bellas och Felixsens! Och kanske Catta! VA DU SÄGA!? Kanske inte på samma gård men med några mils avstånd! YES! GOOD!

Jag kommer givetvis bli en utomordentligt, duktig konserverare!
 
Nu ska jag bara ta upp idén med Arbetsförnedringen, NOOOOO! Jo, det kommer nog ordna sig. Annars tar jag en ryggsäck och beger mig till Norrland med Moa brevid!
 
Såhär stora skills har vissa idioter, lol
 
Såhär ska det se ut!
(Lånade bilder!)

Kommentarer
Postat av: Lesthi

Lycka till med din dröm :D min dröm är att äga en stor gård och ha ett katthem där.

Vad roligt att du gillar min blogg! ^^

Man handlar på ebay via en funktion som heter paypal som man antingen kan koppla till sitt bankkort, eller så kan man välja att föra över pengar från sin internetbank till sitt Paypal-konto varje gång man ska betala något - jag skulle dock rekommendera det förstnämnda, det är mindre krångligt. Det kan ta ett par dagar innan kontot är verifierat, men sen är det bara att handla! :D

Svar: Tack! :D Oh, vad kul, då är inte jag den enda som vill bo långt borta från stan :)Ah just det, paypal, måste fixa! Det dyker alltid upp något på Ebay eller någon annan sajt som man bara måste ha, som inte finns någon annanstans!
astarrynight.blogg.se

2012-08-10 @ 19:14:15
URL: http://lesthi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0