Tröjan is gone!?

Nooo! Min munkjacka som jag skulle offra för en annan munkjacka är spårlöst försvunnen, men när jag tänker efter så gav jag nog bort den till Jennifer :O Kanske...
Jaha, letade lite slarvigt igenom garderoben och har hittat andra möjliga offer, ska leta mer imorgon, var inte riktigt på humör idag.
 
Arbetsförnedringen ringde min mobil men jag hann inte svara. Kan inte ringa tillbaka heller. Jag har skickat ca 4 mail de senaste 2 månaderna, men dom kan dom jävlarna inte svara på. Plus att de bara ringde EN gång, de brukar ju terrorisera med att ringa 7-8 ggr, utan att överdriva.  De ringer väl igen om det är viktigt...
En annan sak jag stör mig på är alla dessa 010-nummer som de ringer ifrån, de går inte att söka upp på Eniro, vilket är jävligt dåligt, jag är en av många som inte svarar på okända nummer.
Ässhåles -_-
 
Idag när Camilla & mor kom hem från stan fick vovvarna godis :) Tuggben i form av tärningar, men små korv bitar inuti som trillar ut när du rullar täringen. Mycket uppskattat :) Tog några gulliga bilder som jag tänkte lägga upp, men kameran ligger där nere och det är en hel trappa ner... *suck, stön, pust*  Imorgon/senare! xD
 
Och så ett nytt schampoo för mig att prova, Enden mjällschampoo, hoppas det funkar bättre än H&S som jag FÅR mjäll av! Retarderat. Har knappt mjäll längre, men mjällschampoo'n är bra för dreads, de blir sträva och fina :)
 
Dags för att leka Night Elf Hunter, min älskling! Med sin underbara snöleopard! <3
Stolt nörd! Omg, hittar ingen bild på Naytira! Måste fixa!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lesthi

Åh jag är rädd för arbetsförmedlingen :( jag blir arbetslös på måndag eftersom mitt sommarvikariat tar slut då, så då är det dags för mig att spatsera dit och anmäla mig I guess. Blööh.

Svar: Jag lider med dig! På alla Arbetsförmedlingar är det faktiskt inte lika illa som tur är, hoppas din är en av dem bättre! :)
astarrynight.blogg.se

2012-08-13 @ 21:17:54
URL: http://lesthi.blogg.se
Postat av: catta

Yay...man blir så så så glad *med en sarkastisk ton och ett fulface* när de hör av sig.


Svar: Oh yes, verkligen. Fick ett mail istället för ett samtal idag, ska dit imorgon, lika bra att få det avklarat xD
astarrynight.blogg.se

2012-08-14 @ 10:07:28
URL: http://ztarlight.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0