Jag vill ha ett eget hus

NU!
Fast det får väl bli efter jobb... och efter avbetalda skulder... och efter körtkortet... och efter inskaffandet av en bil!
En volvo! :D
 
Jag satt och blev sjuk vid google ...igen.
 
Jättejättefin bild!
 
Drömhus?
 
Übermysig altan
 
Älskar gamla hus. Utan det otroligt fula clownhuvudet och lampan, hade detta varit perfekt!
 
Fint badrum :)
 
GIEF THAT BED!
 
Lite mörkare färger bara!
 
Träbjälkar, pälsar och öppen spis <3
 
Rött skinn och svart ram, med svart bord, ja tack! :)
 
Fyfan vad det är varmt idag. Fuktigt och äckligt. Höll på att glida av stolen på altanen flera gånger då man badade i sin egen svett... nä, inte riktigt, men det KUNDE ju ha varit så! :P
 
Miss hår är mörk nu förresten, jäffligt mörkt. Givetvis blev det inte den färgen som var på förpackningen (!), men jag blev nöjd ändå. När det tvättats ur lite ska jag slänga i en mycket starkare röd färg. Lägger in bilder sen.
 

Kommentarer
Postat av: Lesthi

Jag vill också ha hus NU! Hatar att vi har vita och bruna väggar överallt här eftersom vi hyr så får vi inte ändra :<

Svar: Bah! Har ni pratat med hyresvärden? :O Ok att hyresvärdar är lite känsliga med starka färger, men man brukar få måla/tapetsera själv, efter att de har godkännt färgen. Betalar man materialet själv så höjer det dessutom värdet på lägenheten ju.
astarrynight.blogg.se

2012-08-21 @ 07:06:51
URL: http://lesthi.blogg.se
Postat av: Lesthi

Vi vill ha svarta och lila väggar så det är nog kört xD

2012-08-22 @ 20:31:58
URL: http://lesthi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0