Camillas stackars skalle

Syster Camilla bestämde sig för att färga håret mörkt! En fin rödbrun nyans ville hon ha och vi alla höll med :) I sista sekund när jag är på ICA ringer hon och säger "Nä, ta en guldblond istället!". I did.
Och det kan man ju säga att hon ångrade när hon fick grönt/blått/grått hår! Mmm, av en GULDBLOND FÄRG. Helt retarderat. Står klart & tydligt på förpackningen att den rekommenderas att användas på ljusblondt till mellanblondt hår.
 
Här är färgen. (Med blomman Bengt till höger!)
 
Ze proof.
 
Redan grönt.
 
 
Efteråt... bara utväxten blev den rätta färgen!
HAHA, perfekt tajming, eller hur Camilla? xD
 
Med blixt.
 
Utan blixt.
 
I nästa inlägg lägger jag upp Camillas LYCKADE färgning! Eftersom hon inte ville gå runt och showa off sin gröna skalle, så stack jag till ICA ...igen (!) och köpte en mörkare färg med rött i för att bli av med det gröna. Uppdaterar imorgon! Super tired...
 
Nattinatti!
 

Kommentarer
Postat av: catta

usch man ser direkt på håret när blandningen är i att det är på väg att bli grönt.
Jag håller fortfarande fast vid min åsikt :o/

Köp aldrig den skiten mer...

Svar: Alltså, rent logiskt så är ju "guldblond" mer orange->gul->guld än "normalblond", men tydligen är det bruna pigment eftersom det blev grönt. Men anywho så påstod de att den ska funka på ljusblondt hår = vilken jävlar inte stämmer xD
astarrynight.blogg.se

2012-08-17 @ 09:37:58
URL: http://ztarlight.bloggplatsen.se
Postat av: catta

de suger rövballe....synd för camillas hår bara. :(

Svar: Indeed! Men jag tror det var meningen att hon skulle ha mörk hår, det var ju bestämt från början ^^
astarrynight.blogg.se

2012-08-17 @ 21:07:46
URL: http://ztarlight.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0