Inspiration

Jo, efter att ha spelat WoW halva dagen, var det dags att göra något nyttigt för att inte få dåligt samvete.
((Men hör och häpna, jag spelar mindre och mindre... om man ser på det stora hela!))
Det kommer nog läggas på hyllan helt och hållet till slut, när jag börjar plugga eller vad fan Arbetsförnedringen nu vill att jag ska göra.
Anywho, så jag hängde upp min tvätt & lagade två Bh'ar. Bh'n jag köpte på H&M för ca 4 mån sedan är ju redan trasig, FTW! -_- Men innan detta kom jag på en brilljant idé om hur jag ska klippa itu två munkjackor för att göra EN. Mhm! Återkommer med bilder när jag påbörjat mitt projekt. Det finns mer jag vill göra, t ex använda det där tyget & den där spetsen jag köpte för många år sedan för att göra det där linnet jag skulle gjort... en gång i tiden :D men det passar ju bra nu, efter alla dessa år är jag på humör att skapa!
 
Jag är en lat jävel.
Jag har inte alltid varit en lat jävel.
Jag vill inte längre vara en lat jävel.
 
Imorgon sticker Camilla & mor och shoppar utan mig :( Jag ska skicka med en lista på vad jag ska ha dock! Mohaha... varenda godisbit som ska plockas från Hemmakväll ska skrivas ner! Evulness! Schampoo från Ö&B etc. Använder Camilla som bank tills jag får mina egna pengar!
 
Ska även försöka sparka mig själv i röven imorgon för att gå ut och gå en långrunda på kvällen, min Powerwalk runda, utan mygg & annat äckel. Går man skogsrundan blir man uppäten... nästan.
 
Och nu, sitta och uggla vid google och bloggar! INSPIRATION!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0