The photos from Norrland

Hmm, det blev ju inte så många foton tagna. Var inte riktigt på topp som sagt, men det lilla jag såg var fint! :) Norra Sverige är jättefint och jag vill flytta mycket längre upp i landet någon dag... i framtiden!
 
Vy från balkongen
 
För att vara rättvis mot bergets storlek var jag tvungen att ta med det fula huset i bild ^^
 
Skogen ca 50 m från huset :) På väg till havet med the dogs!
 
 
Älskar denna bilden :)
 
A "rest-stop" mitt i skogen :D
 
Louise, Christoffer, Lilly och Elite
 
Framme :) Man kunde se husen på andra sidan viken :)
 
Blöta odjur!
 
Solen tittade fram, så länge det är svalt ute så är solen min vän :P
 
En promenad till centrum i Mjällom
 
And some pets :)
Mercedes och Minion (R.I.P)
 
Jag är en snygg kise!
 
Jag ville fotografera en massa på hemvägen men det regnade som fan och var muligt och tråkigt, man såg inte mycket genom bilrutorna. Tack igen till Jennifer och Nalle som körde 200 mil för att "rädda" mig :) men vi hade rätt trevligt i bilen med allt godis :D Vi körde förbi Gränna och kikade in där och Nalle köpte polkagrisar :)
 
Nu ska jag återgå till mitt och mor's Vampire Diaries-maraton! Fattas bara godis från Hemmakväll, gah xD
 
Jo och mitt urkammande av dreadlocksen går sakta men säkert, det lossnar en jävla massa hår och jag har blivit tunnhårig på vissa ställen :( wtf? Jaja, är det priset man får för att ha testat dreads så var det sista gången. De stick och är jobbiga att tvätta och sova på.... och sen så saknar jag mitt vanliga hår! Mitt vanliga, lena, mjuka hår som är SKÖNT att sova på och lätt att färga!
Jag färgade ju håret mörk rött, men nu när jag gräver upp dreadsen så kommer det fram blondt hår, fyfan, antingen blir det en mörkbrun eller svart färg när jag är färdig med kammandet. Min inspiration för långt, mörkt svall har alltid kommit från Amy Lee i Evanesence *dreglar* men så som håret ser ut nu efter 7 månader med korvar, så blir det nog lite kortare hår än jag hade innan, I need to cut it!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lesthi

Finafina bilder :D Skog är så underbart!

Men vad jobbigt med håret! Amy Lee är också min förebild när det kommer till hår, så jag kämpar på, ska verkligen försöka att inte klippa det kort denna gången!

Svar: Thanks! Älskar skogen jag med! :) Helst nu på hösten!Indeed :/ Jag får missbruka inpackningar och dylikt sedan. Aah, hennes hår är underbart :) Försöka att inte klippa bort? Du gillar kort hår eller? :P Långt hår kan vara jobbigt, men det är så snyggt!
astarrynight.blogg.se

2012-10-06 @ 20:28:20
URL: http://lesthi.blogg.se
Postat av: Lesthi

Grejen är att jag är dålig på att ha långt hår för jag är så lat, orkar knappt ens borsta det, så förr eller senare tröttnar jag och klipper en frisyr man inte behöver pyssla så mycket med xD Men jag har bestämt mig för att ha långt när vi gifter oss, så jag får inte klippa det!

Svar: Haha, känner igen det där, det är ju bekvämast att inte göra något alls ^^När jag inte hade dreads drog jag bara fingrarna genom håret, lättast och sliter minst!
Goodie, då har du ett mål! :)
astarrynight.blogg.se

2012-10-07 @ 11:50:28
URL: http://lesthi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0