Snow White & Shiny stuff

Snow White and The Huntsman var jävligt bra.
Sitter gärna och dreglar över den filmen igen, tre av de vackraste människorna ever i en och samma film ^^
Jag gillar Ravenna även om hon är en evul bitch ...och hennes namn!
 
 
Kom att tänka på filmen när jag letade godsaker via google :)
Jag har ingen aning om när man skulle använda en sån här, men snygg är den!
 
 
Sen har jag gått och velat länge nu över om jag ska plocka ut mina tunnels och låta öronhålen krympa igen, för att kunna använda snygga smycken, normala örhängen etc, men jag är så jävla dåligt på att använda smycken... helt värdelös. Why? Med töjda snibbar är det så enkelt, smyckena bara sitter där ...och finns ...och är aldrig ivägen, sen är det ju rätt snyggt med töjda hål. Men vafan...
 
Känner mig lagom schizo.
 
Lajks från draculaclothing.com :)
 
 
Är inne på 3e säsongen av Vampire Diaries nu :) Är lagom avundsjuk på Elena's hår!
 

Kommentarer
Postat av: Lesthi

Åh en såndär fjädermojsgrejs har jag :D en grå och en kul, jag tänkte göra nån typ av klädesprydnad av dem till en vätte jag brukar spela på lajv ^^

Alla grejerna på din wishlist från draculaclothing skulle du nog kunna hitta för mellan 7-80 kr styck på ebay. Kanske inte exakta kopior men väldigt lika iaf!

Svar: Ah cewlt :D får du visa på din blogg sen! Ah just det, kära ebay, har snokat liiite där men det är inte kul när man inte har pangar :P men ska komma ihåg det till senare!
astarrynight.blogg.se

2012-10-12 @ 08:44:42
URL: http://lesthi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0