Bullar & sängkläder!

Hela dagen igår... eller nä, halva dagen gick åt för att baka två satser bullar :) En sats kanelbullar och en sats vaniljbullar för att undvika krig! Till en början såg de stora och fina ut, men resultatet blev weird looking snoppar.
Men goda är dem! :D
 
BEFORE


AFTER xD


 
Mina bullar brukar alltid bli stora, fina och exemplariska, men dessa blev ju helt mongo.
Anyhwo... nya sängkläder, 0 kr på Ellos! Och ett till set för 69 kr, Jättemysigt och framförallt gulligt! :)
 

 
Ser mysigt ut even på datorskärmen, kanske ska kasta sig i sängen? Om en stund... Zzzz
Fick handlat på Gränsbygden, Netto och ICA idag. <3 Netto, billigt! Fick skitstora blockljus i mörk lila (ubersnygg) färg för 29 spänn styck. We like.
 

Kommentarer
Postat av: Lesthi

Haha jag blev så pepp på bullar när jag såg detta inlägg så mina är på jäsning nu, yeah xD

Svar: Haha awesome :P
astarrynight.blogg.se

2012-08-29 @ 16:07:01
URL: http://lesthi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0